Wijle weer weg... - Reisverslag uit Bertem, België van Jos MEERSMANS - WaarBenJij.nu Wijle weer weg... - Reisverslag uit Bertem, België van Jos MEERSMANS - WaarBenJij.nu

Wijle weer weg...

Door: Webmaster Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

21 Mei 2006 | België, Bertem

Neen, deze keer niet met bluedisco, die geniet effe van een rustpauze na zijn Afrikaans avontuur, maar met ouder broertje Def.
Deze LR Defender (type Stage One, geb. 1986) wordt door onze kleinkinderen ook de “moddercrosser” genoemd, en je vermoedt het al, we gaan off-road-rijden. We zijn namelijk ingeschreven voor de Raid du Malgré Tout, een vierdaagse Raid in de franse Ardennen en Picardië. Vier dagen lang roadbookrijden, met een viersterren moeilijkheidsgraad en bij de ingewijden is de Magré Tout berucht om zijn lange (én moeilijke) roadbooks waardoor de nachtrust voor de deelnemers beperkt is. Maar na onze zand-raid (Cap’Dakar) willen we ook nog eens een modderparcours rijden, en met de regen van de laatste dagen zal daar geen gebrek aan zijn.
Ook deze keer worden de trouwe lezers van onze website beloond voor hun interesse en zullen we trachten uitvoerig verslag (en beeld) uit te brengen van dit evenement. Dat zal hoogstwaarschijnlijk niet tijdens de raid zelf zijn, daar zullen we de tijd niet voor krijgen, maar bij onze terugkomst, als alle moddersporen zijn opgekuist....
Hou je mailbox maar in het oog.

Marie-Jo, Jos
en Arno

• 22 Mei 2006 - 15:05

Gerre:

Awel, ik dacht niet dat jullie al zondag zouden vertrekken. Dat is rap! Enfin, we volgen het wel en wee van de modderduivels wel via de site. Veel reenger en moos en oenweer en donder en bliksem en weinig tegenslag toegewenst.

• 23 Mei 2006 - 12:59

Vera:

Wanneer mag ik ook eens mee?Nog ongeveer 1092 nachten en dan kan ik ook profiteren van mijn pensioen,ik heb geduld.Geniet er alvast van.

• 25 Mei 2006 - 08:29

Marie-Paule:

Super, ce n'est pas l'Afrique mais vous allez vous amuser comme des petits fous.Nous l'avons fait il y a de cela une quinzaine d'année et c'était génial. Il ne faut surtout pas avoir peur de la boue,vous en aurez pour votre argent et des sensations exceptionnelles.
    Veel plezier!!!

• 28 Mei 2006 - 10:40

Marcella:

Beste Marie-Jo en Jos,

Hopelijk hebben jullie volop genoten van het off-road rijden en was het zonniger en geen regen zoals bij ons afgelopen dagen. Tot en dezer en veel groetjes van Marcella en Willy.